Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Virtuele cache

Kreuzstadl in Rechnitz

Kreuzstadl

door theplank     Oostenrijk > Burgenland > Südburgenland

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 47° 17.667' E 016° 26.723' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:10 h 
 Verborgen op: 29. oktober 2007
 Listed since: 29. oktober 2007
 Laatste verandering: 20. februari 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC46E6

3 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
1 Negeerders
235 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Listing

Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English

Die Cachebeschreibung wurde gelöscht, weil der Besitzer die Opencaching.de-Datenlizenz abgelehnt hat.

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Kreuzstadl in Rechnitz    Gevonden 3x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 16. juli 2008 Samuel9999 heeft de cache gevonden

Ein mehr als nachdenklicher Ort.

Gruss Christian und Bettina

Gevonden Aanbevolen 20. februari 2008 Waldläufer heeft de cache gevonden

Da ich in der "Nähe" (von Graz aus gesehen) beruflich zu tun hatte, habe ich mir diese Gedenkstätte angesehen. Wenn man im Kreuzstadl steht und versucht sich vorzustellen, welches irrsinnige Grauen sich hier zugetragen hat, läuft es einem wirklich kalt dem Rücken herunter... 

Danke an the plank, der durch diesen Cache an einer Zeit erinnert, die nie vergessen werden darf.

Gruß, Waldläufer 

 

Afbeeldingen voor deze log:
Kreuzstadl TorKreuzstadl Tor

Gevonden 04. november 2007 Sueffel heeft de cache gevonden

FTF 

Nette Informationen über diese Gedenkstätte!!
Um die richtigen Infos zu bekommen, musste ich einige Bilder studieren und etwas probieren.
Hoffe es mir mal vor Ort besichtigen zu können.

Danke, Gruß Süffel