Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

15:30

by Schulze&Schultze     Germany > Baden-Württemberg > Ludwigsburg

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 51.335' E 009° 10.897' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: no container
Status: Archived
 Time required: 0:15 h   Route: 0.1 km
 Hidden on: 17 November 2007
 Listed since: 18 November 2007
 Last update: 29 August 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC48E0
Also listed at: geocaching.com 

7 Found
0 Not found
0 Notes
2 Watchers
0 Ignorers
8 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Nach 15:30 in Garbsen und 17:00 in Lübeck jetzt endlich im Süden angekommen:

15:30 in Kornwestheim!

Vielen Dank an webbylein für die klasse Versteckidee!


P.S.: BITTE STIFT MITBRINGEN! / PLEASE BRING YOUR OWN PEN!

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for 15:30    Found 7x Not found 0x Note 0x

Found 09 March 2010 bambuz found the geocache

Auch ich konnte ohne (massiven) Hint das Rätsel nicht lösen. Abends bekommt der LP nochmal einen Gruselfaktor +1. Übrigens kann man SOLCHE Orte nur sehr selten von innen besichtigen.
Vielen Dank für den LP direkt vor der Haustür :)

Found 18 May 2008 trollianer found the geocache

Mit einem der Owner unterwegs hier kurz vorbeigeschaut. Super Idee, ich hatte zum Glück recht schnell den richtigen Griff.

Danke + Gruß,
Trollianer

Found 05 April 2008 Thomas & Dani found the geocache

Super Idee, leider ist das Logbuch voll und nass. Wäre schade wenn der Cache nicht aufrecht erhalt bleibt kann.
Aber trotzdem geile Idee..... Smile

Found 13 March 2008 Team_dreckfresse found the geocache

Hallo...
also grosses Lob an euch... ihr habt immer super Ideen... solltet mal eine neues Log-Buch hinterlegen, ist noch ein Platz frei, dann ist es voll...
danke

Found 03 February 2008 christian&antje found the geocache

Klasse Versteck!