Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Koblenzer Xmas@N8 #1

Kurzer Tradi für Weihnachtsjunkies

by millhiller     Germany > Rheinland-Pfalz > Koblenz, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 21.792' E 007° 37.114' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Time required: 0:10 h 
 Hidden on: 13 December 2007
 Listed since: 13 December 2007
 Last update: 23 February 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC4B62
Also listed at: geocaching.com 

7 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
1 Ignorers
3 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Time

Description    Deutsch (German)

Kleiner Tradi für Weihnachtsfans oder Leute, die an den Spleens anderer ihren Spass haben.

Beim Betrachten dieses Weihnachtshauses bei voller Beleuchtung denkt der Pragmatiker unweigerlich an die Stromrechnung. Kinder hingegen sehen das üppig beleuchtete Haus und erfreuen sich an den Singvögeln, die, verwirrt durch die lange Helligkeit, bereits mit dem Nestbau begonnen haben.

Dieser Cache macht keinen Sinn für Quotenjäger. Wer hier während des Tages oder nach 21:00 Uhr loggt ist selbst schuld.

Viel Spass!

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Koblenzer Xmas@N8 #1    Found 7x Not found 0x Note 0x

Found 29 September 2008 newbornfire found the geocache

ob das mal privatgelände ist ? die shilde sagens ob so is`?

Found 26 December 2007 mrsandman found the geocache

Haus bestaunt, Hint entziffert und gefunden.

mrsandman (Nino, Jona, Robin und Feline)

Found 25 December 2007 Vier Schärjer found the geocache

Found 23 December 2007 Koblenzer found the geocache

Erst suchten wir etwas planlos, doch als sich uns dann der Hinweis erschloss, ging alles ganz schnell. Leider war vom Xmas-Highlight nicht viel zu sehen, möglicherweise lag das aber daran, dass es noch hell war.

Found 16 December 2007 Mittelrhein found the geocache

Schnell gefunden!

Danke