Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Fußballsticker

door Arminen     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Bielefeld, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 02.944' E 008° 32.161' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:45 h   Lengte: 2.0 km
 Verborgen op: 10. december 2007
 Listed since: 16. december 2007
 Laatste verandering: 02. mei 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC4B8B
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

14 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
9 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Dansk  ·  Deutsch  ·  English (Engels)

Der Cache ist leider gemuggelt worden.... Werde mal zusehen, ob wir an anderem ort mehr Glück haben.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Fußballsticker    Gevonden 14x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 02. mei 2008 Arminen heeft de cache gevonden

DER CACHE IST WEG (GEMUGGELT)

Gevonden 31. maart 2008 Cavallina heeft de cache gevonden

Was für ein schöner kleiner Frühlingsspaziergang. Ging alles klar, ganz ohne Muggelgefahr.
Mit Fußballstickern kann ich zwar nicht dienen, dafür aber mit zwei Coins, die perfeckt zum Cachethema passen.
In: Knappencoin --> der will ab nach Schalke
Im Auftrag von Aquaran --> WM 2006 Coin
TFTC Cavallina

Gevonden 19. februari 2008 milchkaffeecaramel heeft de cache gevonden

Ohne Probleme gefunden und eine nette Runde durch den schönen Park gedreht.

Mangels Fußballsticker allerdings nichts getauscht. 

Gevonden 03. februari 2008 Schliemanns Erben heeft de cache gevonden

Obwohl wir keinen einzigen Fußballsticker besitzen, haben wir uns heute auf den Weg gemacht. Schöne Runde, alles gut gefunden, trotz des ungünstigen Wochentages (So) war das Final muggelfrei.

Vielen Dank für den schönen Spaziergang!

no trade

Gevonden 04. januari 2008 Team Tonka heeft de cache gevonden

Um 18.35 Uhr heute (leider auf Solopfaden) auf dieser netten Runden vor meiner Haustür gefunden. Hatte leider keinen Sticker...

In: Arminia Pin für die kicker-Supertabelle                                    Out: Sticker

Team Tonka