Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

1, 2 oder 3 ???

door Tobi83     Duitsland > Bayern > Würzburg, Landkreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 53.947' E 010° 03.348' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 03. januari 2008
 Listed since: 03. januari 2008
 Laatste verandering: 31. juli 2014
 Listing: https://opencaching.de/OC4D5C
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

4 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Maintenance log
2 Volgers
0 Negeerders
5 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Mehr Tradis für Unterfranken? - Bitteschön!

Getreu dem Motto "nomen est omen" werdet ihr schnell sehen was gemeint ist. Ein bisschen suchen müsst ihr dann trotzdem noch!

Ich werde den Cache von Zeit zu Zeit innerhalb der Location mal umplatzieren und mit einem Reflektor versehen, sodass er auch Nachts zu machen ist!

Nun viel Spaß beim Suchen!

Gruß Tobi

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van 1, 2 oder 3 ???    Gevonden 4x Niet gevonden 0x Opmerking 1x Maintenance 1x

OC-Team Locked 31. juli 2014 mic@ has locked the cache

Der Benutzeraccount wurde deaktiviert.

Opmerking 08. juli 2009 wittels heeft een notitie geschreven

Dieser Cache ist auf Geocaching.com nicht mehr verfügbar und es wurde kein "Opencaching-Only"-Attribut gesetzt. Deshalb erfolgt hier nun die Archivierung!

wittels

OC Guide

Gevonden 22. februari 2008 Freddie heeft de cache gevonden

heute mal wieder das auto total verdreckt ...
... und durch knöcheltiefen matsch gewatet ...
... dann nicht bis 3 zählen können ...
... aber letztendlich doch gefunden ...

TFTC, Freddie K. - #0049

Gevonden 26. januari 2008 j9258 heeft de cache gevonden

Nachdem ich ein unbekanntes Tier verjagt hab, konnte ich den Cache schnell finden.
Schöne Location und coole Idee.
TFTC
Jonas

Gevonden 04. januari 2008 Hobby-Cacher heeft de cache gevonden

STF! Ja ist denn zur Zeit die ganze Cacher-Prominenz der unterfränkischen Gegend im Urlaub? Vielen Dank, auch von den Kids!