Waypoint search: 

Archived

 
Quiz Cache

IdG 4: Kraft der Winde

Damals und heute...

by nilsk     Germany > Hamburg > Hamburg

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 53° 30.000' E 010° 01.000' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Hidden on: 03 October 2005
 Listed since: 03 January 2008
 Last update: 04 January 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC4D8F
Also listed at: geocaching.com 

5 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
8 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

english version below...

Dieser Cache führt Dich zu einem Platz, wo Du schön sehen kannst, wie die Kraft der Winde genutzt wird und wurde. Um die Koordinaten für diesen Cache zu erhalten musst Du die Nummern 2 und 3 dieser Serie vorher besucht haben. Die Koordinaten oben haben nichts mit dem Cache zu tun.

This cache is at a place where can nicely see how we untilize the power of the wind today and how we did it a while ago. To get the correct coordinates of this cache you have to visit number two and three of this series first. The coordinates above have nothing to do with the cache.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for IdG 4: Kraft der Winde    Found 5x Not found 0x Note 0x

Found 25 December 2005 antenne found the geocache

So langsam wurde es dunkel und ungemütlich ... gut, dass wir den Cache schnell gefunden haben.
In: Speicherchip
Out: Nix
Danke für den Cache und schöne Weihnachtsgrüße, Uwe und Anette

Found 23 December 2005 NDR found the geocache

Found 17 December 2005 D-Buddi found the geocache

Hups, hier bin ich doch schon gefahren ;-). Diesmal auch den letzten geholt.

No Trade

MfG Jörg

Found 07 December 2005 serverlan found the geocache

Irgendwie kam uns die Gegend selten bekannt vor. Dank Franks Gründlichkeit hatten wir auch den Koordinatenteil aus IdG3 dabei.

Danke für den Cache!

Found 14 October 2005 Sueffel found the geocache

Schöner IdG-Final Cache. Mit den Koordinaten schnell gefunden. Es ist dort schon ein Cacher-Trampelpfad. Fällt aber gar nicht so auf, weil dort in der Ecke noch was anderes steht.
Die kleine Serie hat wirklich Spaß gemacht. Besonders gut hat mir der IdG1 gefallen.

Danke, Gruß Süffel