Waypoint search: 
 
Traditional Geocache

Dänkritzer Würmer Kiste

by Paulus85q     Germany > Sachsen > Zwickau, Kreisfreie Stadt

N 50° 46.592' E 012° 26.267' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Available
 Time required: 0:50 h   Route: 1.4 km
 Hidden on: 20 January 2008
 Listed since: 20 January 2008
 Last update: 03 September 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC4F33
Also listed at: geocaching.com 

62 Found
1 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
4 Watchers
1 Ignorers
324 Page visits
2 Log pictures
Geokrety history
1 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Dänkritzer Würmer Kiste


Im Dänkitzer Wald ist eine Kiste aufgetaucht. Es ist eine Cachereihe  wo man seine Statistik auffrischen kann, wenn man es möchte.

Inspiriert wurde ich durch die Leipziger Keimzelle.

Wem solche Caches nicht gefallen, oder man sich über diese Art ärgert, der sollte ihn nicht suchen und einfach ignorieren.


Viel Spaß beim Suchen wünscht Euch das Team Paulus85q

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Paradiesgrund (Info)

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Dänkritzer Würmer Kiste    Found 62x Not found 1x Note 0x Maintenance 1x

Found The geocache is in good or acceptable condition. 21 February 2021, 14:50 Swenne found the geocache

Found 07 February 2021, 10:48 Friesel found the geocache

Dänkritzer Würmer Kiste

Found 05 October 2020, 20:33 Der Buddelflink found the geocache

Nach der Schicht ging es spontan in den Dänkritzer Wald, um noch ein paar Würmer suchen. Auf unserer Wanderung kamen wir auch hier vorbei, wurden schnell fündig und konnten ungestört loggen.
Wir sagen danke fürs legen und pflegen.

Found 31 December 2019, 16:05 umi_geo found the geocache

Zum Silvester-Nachmittag wurde ein kurzer Ausflug ins Wurmland unternommen.

Auch die Würmer-Kiste wurde angesteuert und gefunden.
Der Herr der Würmer wollte aber unbedingt noch die Welt grüßen (siehe Log-Bild).

Vielen Dank fürs Herlocken und fürs Verstecken vom Team umi_geo

Pictures for this log entry:
Wurm-BewacherWurm-Bewacher

Found 28 December 2019, 10:40 maniac103 found the geocache