Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

ACEGNORTZ

door rubbeldiekatz     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Mettmann

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 06.058' E 006° 56.039' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:19 h   Lengte: 1.5 km
 Verborgen op: 26. januari 2008
 Listed since: 26. januari 2008
 Laatste verandering: 23. mei 2023
 Listing: https://opencaching.de/OC4F8B
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

36 Gevonden
2 Niet gevonden
1 Opmerking
2 Maintenance logs
7 Volgers
0 Negeerders
611 Bekeken
2 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

14.09.2015 Achtung neue Beschreibung! Das Final wurde verlegt. Die Dose hat jetzt die Größe "small". Die Werte zur Berechnung der Final-Koordinaten wurden verändert.

Gehe zu N 51° 06.058 E 006° 56.039 und schaue Dich dort nach einer Formel um. Setze für ACEGNORTZ  573912708 ein, Du erhältst eine Lösung in der Form abcdef. Den Cache findest Du bei N 51° 0f.ed5 E 006° 5c.ba3

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van ACEGNORTZ    Gevonden 36x Niet gevonden 2x Opmerking 1x Maintenance 2x

Gearchiveerd 23. mei 2023 rubbeldiekatz has archived the cache

Gevonden 07. april 2021, 15:20 WogehtszumStrand heeft de cache gevonden

Das war mal echtes Teamwork heute: Einer fand vor Ort die Formel, einer fand den Weg zur Lösung (das war schon ein bisschen Rumrechnerei und Ausprobieren...) und der dritte entdeckte den Cache. Trotz Schmuddelwetter haben wir auf diese Weise heute auch ACEGNORTZ erfolgreich gefunden und signiert.
Danke für diese coole Rätselidee und den Cache.

Gevonden 06. maart 2021, 10:54 JadenBlaine heeft de cache gevonden

Großartiges Rätsel! Kompliment, wir hatten sehr viel Spaß und haben ihn gerne gehoben!

Opmerking The geocache is in good or acceptable condition. 14. mei 2020 rubbeldiekatz heeft een notitie geschreven

Dose und nasses Logbuch geborgen. Temporär Micro abgelegt. Eine neue Dose folgt in Kürze.

Gevonden The geocache needs maintenance. 15. april 2020, 14:53 Footycricket.Simon heeft de cache gevonden

Hier hatte ich gestern schon mit FloX03 nach dem Hinweis gesucht. Heute kamen wir dann auf die richtige Idee, doch die Koordinaten der Station lagen im Off, da die Formel von dort nicht sichtbar ist. Heute konnte dann der Cache geborgen werden. Der Cache war jedoch voll Wasser und das Loggen deshalb unmöglich. Deshalb angehängt ein Fotolog.

TFTC


Fotolog

Name: Footycricket.Simon

Datum: 15/04/2020

Uhrzeit: 14:53

Text: -

Afbeeldingen voor deze log:
Fotolog: ACEGNORTZ (OC4F8B)Fotolog: ACEGNORTZ (OC4F8B)