Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Cache am Naturschutzgebiel Loher Tal

Cach am Naturschutzgebiet Loher Tal

door Team luto     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Siegen-Wittgenstein

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 58.287' E 008° 02.592' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:04 h 
 Verborgen op: 16. februari 2008
 Listed since: 16. februari 2008
 Laatste verandering: 19. juni 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC51B5

40 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
60 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Listing

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Von hier aus kann eine schöne Runde durch den Wald gegangen werden, der Weg kann auch bei schlechten Wetter gegangen werden.

Eine schöne besonders für Kinder da der Weg an einem Bach vorber führt und Kinder viel zu entdecken und spielen haben.

Vorsicht die Weier sind nicht gesichert.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Rothaargebirge (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Cache am Naturschutzgebiel Loher Tal    Gevonden 40x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Gevonden 14. april 2011 Team Betorian heeft de cache gevonden

Schnell gefunden. Vielen Dank!

Team Betorian

Gevonden 06. maart 2011 kohla heeft de cache gevonden

Jawohl, es ist noch da und in ausgesprochen gutem Zustand. Ich konnte es schnell finden, was für mich noch nicht selbstverständlich ist. An dieser Stelle bin ich früher häufig vorbei gekommen, aber wer ahnt denn sowas?

DfdC - Gruß Kohla

Gevonden 22. oktober 2010 Ramses135 heeft de cache gevonden

Heute abend mal eben schnell auch hier einen Stop eingelegt. Gut und schnell gefunden.

TFTC

Gruß,
Ramses135

Gevonden 17. oktober 2010 Team Riker heeft de cache gevonden

Heute war 3/4 Team Riker mal in der Gegend unterwegs um uns in Müsen einige Gruben anzusehen.

Die Dose lag am Weg und so haben wir mal angehalten und den Cache gesucht.


Danke für die Dose und Grüße aus Siegen vom

Team Riker

Gevonden 19. september 2010 blue.eye heeft de cache gevonden