Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Gebrüder Grimm

by Aga & Deti     Germany > Hessen > Main-Kinzig-Kreis

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 07.987' E 008° 55.020' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Hidden on: 10 February 2008
 Listed since: 05 March 2008
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC5350
Also listed at: geocaching.com 

15 Found
2 Not found
4 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
44 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Pictures

Gebrüder Grimm
Gebrüder Grimm
Spoiler
Spoiler

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Gebrüder Grimm    Found 15x Not found 2x Note 4x

Found 28 September 2010 tt-diver76 found the geocache

erst den 14m off Log gelesen und danach den Koordinaten genau Log und schon hatte Berliner das Ding in der Hand
tftc Jan

Found 22 July 2008 ErSelbst found the geocache

Das *wo* war schnell gesichtet und mit einmal Schuhe binden und ein bisschen mit den "großen Handys" spielen hat es dann auch fürs Hervorholen gereicht ... [:D]

Anschließend noch in den Gourmet- Tempel "Zum goldenen M" und dann gings auch schon wieder hein [:D]

Note 31 May 2008 Aga & Deti wrote a note

Not found 24 May 2008 -gelöscht- did not find the geoacache

Found 20 May 2008 Mr.Rewe found the geocache

Hunderte von Muggels da ein Kindersportfest da war.Troz allem sicher gefunden und geloggt.

Grüsse an den cächer der da zu kam als ich den cache in der Hand hätte

Danke für den cache

Grüsse Mr.rewe