Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

WegeKreuze : Das Worringer Schöffenkreuz

door Ludon     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Rhein-Kreis Neuss

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 05.152' E 006° 47.115' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 2.0 km
 Verborgen op: 12. maart 2008
 Listed since: 14. maart 2008
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC53E9
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

13 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
27 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Afbeeldingen

TicTacToe
TicTacToe

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Gevonden 05. april 2009 vinlino heeft de cache gevonden

Auf dem Weg zum Tannenbusch dieses Wegekreuz bewundert. Danke für die Infos und Gruß Vinlino

Gevonden 28. januari 2009 Hossow heeft de cache gevonden

4 von 4!! Und die von mir gewählte Reihenfolge war perfekt. So konnte ich doch in dem nahegelegenen Tierpark im Anschluss eine Belohnungsrunde mit Hündin Luna drehen.

TFTC und die schöne Ecke Dormagens, die ich noch nciht kannte.

Hexie (schon wieder ohne Paul)

Gevonden 03. oktober 2008 vonRichthofen heeft de cache gevonden

Der Doc konnte mich nur überholen weil er beim Cache zuvor nicht ordentlich auf einem Parkplatz geparkt hatte [;)]
Das Röhrchen war quasi noch warm.

Vielen Dank und schöne Grüße
vonRichthofen

Gevonden 26. september 2008 HansHaus heeft de cache gevonden

gefunden!

Gevonden 08. september 2008 TeamZapke heeft de cache gevonden

..wir sind heute Abend mal kurz am Schöffenkreuz vorbei gefahren und wollten schon fast aufgeben; dann allerdings waren wir doch noch erfolgreich; mit den Caches ist es wie mit den Pilzen, man muß ein "Auge" dafür entwickeln; vielen Dank... TeamZapke