Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

WegeKreuze : Das Heringkreuz

by Ludon     Germany > Nordrhein-Westfalen > Rhein-Kreis Neuss

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 07.363' E 006° 50.803' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Time required: 0:10 h   Route: 0.5 km
 Hidden on: 23 March 2008
 Listed since: 26 March 2008
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC555E
Also listed at: geocaching.com 

13 Found
1 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
13 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for WegeKreuze : Das Heringkreuz    Found 13x Not found 1x Note 0x

Not found 11 May 2009 Nobody210395 did not find the geoacache

bin schon das zweite malda

hab allerdings noch nichts gefunden. lag vielleicht daran, dass das gras sehr hoch war

kann mir vielleicht einer einen tip geben???

Found 05 April 2009 Fliegenfischer found the geocache

Schneller Drive-In
Danke und Gruss Hans

Found 28 January 2009 Hossow found the geocache

Nummer 3 für heute. Hier besteht definitiv die größte Muggel-Gefahr von den heute angefahrenen Kreuzen.

TFTC und nochmals liebe Grüße von Hexie ohne Paul

Found 22 January 2009 BumbleBHE found the geocache

Heute schnell gefunden und geloggt.
Ich war schon einmal hier, aber da war der "Blumenfrau" langweilig und sie hatte mich die ganze Zeit beobachtet.
TFTC BumbleBHE

Found 03 January 2009 schmelchen found the geocache

Problemlos gefunden, bei schönstem Winterwetter.Die größte Herausforderung war, den Cache zwischen zwei Muggeln zu bergen :-)

Viele Grüße
Schmelchen