Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

An der Gera N3

door zippel     Duitsland > Thüringen > Sömmerda

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 03.050' E 010° 57.443' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 1:00 h   Lengte: 1.0 km
 Verborgen op: 31. maart 2008
 Listed since: 31. maart 2008
 Laatste verandering: 17. oktober 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC55E0

24 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
62 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Diese Serie „N“ von Erfurt bis zur Geramündung in die Unstrut hat am Ende noch einen Bonus-Cache.
Bitte die Zahl auf dem kleinen Zettel aufschreiben und den Zettel unbedingt wieder in die Microbox legen.
Die Zahl wird für den „Gera N -Bonus-Cache „gebraucht.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van An der Gera N3    Gevonden 24x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 02. september 2012 Prinzchen3385 heeft de cache gevonden

gefunden Lachend

Gevonden 26. januari 2012 MINIJO10311 heeft de cache gevonden

Gut gefunden. Wunderschöne Gegend.

Gevonden 03. april 2011 Fatoe heeft de cache gevonden

Zum Abschluss der heutigen Tour auch diesen Cache schnell gefunden. Bei so einem tollen Wetter macht Geocaching noch mehr Spaß.
TFTC Team Fatoe

Gevonden 11. maart 2011 HexeMary heeft de cache gevonden

Endlich mal wieder in der alten Heimat. Auf Grund des schönen Wetters vom Vortag eine Radtour gemacht, zum Glueck mit dem Mountainbike.
Erst einen kleinen Umweg gemacht, da ich die Wegfuehrung hier noch nicht kannte. Auf dem weiteren Weg vom Wind dann fast vom Damm gepustet worden :D

War mir ziemlich schnell klar, wo die Dose sein muss. Aber T1 ist das nicht ganz ;-)

Vielen Dank fuer das kleine Doeschen.

Gevonden 04. februari 2011 baggerbodo heeft de cache gevonden

Gefunden und gepflückt.Gruß Bodo