Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Rund um den Brombachsee 4 - Altmühlüberleiter

by Magnetfisch Team     Germany > Bayern > Weißenburg-Gunzenhausen

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 07.669' E 010° 50.576' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Time required: 0:30 h 
 Hidden on: 01 April 2008
 Listed since: 01 April 2008
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC5615

21 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
1 Ignorers
113 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history
1 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Rund um den Brombachsee 4 - Altmühlüberleiter    Found 21x Not found 0x Note 0x

Found 25 July 2010 Wolfinger-K found the geocache

Meiner Meinung nach das schönste Versteck der Brombachseerunde ( Ich habe erst nach Abschluss der gesamten Runde im www geloggt)

Danke sagt
wkelz aus Hagen

Found 05 July 2010 JimmyPopCFH found the geocache

Hi,

 

sehr schöner Cache, wunderbar versteckt und doch gut zu finden. So stell' ich mir Geocaching vor!

Übrigens sind die umliegenden Wälder einen Spaziergang wert!

Danke für den Cache, ciao!

Jimmy

Found 26 September 2009 geo-pate found the geocache

14:30

Auf unserer Runde um den Brombachsee auch diesen schnell gefunden, diese Art des Verstecks hatten wir schon mal gesehen, trotzdem gut gemacht.

Danke für den Cache

geo-pate

Found 08 September 2009 Erzbergwerkzwerg found the geocache

sehr sehr schöne Idee!!! schnell gefunden schnell geloggt liebe Grüße das Erzbergwerkzwerg Team

Found Recommended 31 July 2009 Geobatzi found the geocache

10ter Cache auf unserer heutigen Fahrrad Tour.
Schnell gefunden.