Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

THE END

by OE7KAJ     Austria > Tirol > Osttirol

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 47° 02.120' E 012° 37.570' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Time required: 0:10 h   Route: 0.1 km
 Hidden on: 15 September 2007
 Listed since: 11 April 2008
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC56F3
Also listed at: geocaching.com 

6 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
48 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Pictures

Ausblick vom Cache
Ausblick vom Cache

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for THE END    Found 6x Not found 0x Note 0x

Found 18 August 2009 Swanes found the geocache

Dies war unser erster Caches. Ein guter Grund, den uns schon lang bekannten Ort - Aussichtspunkt - mal wieder zu besuchen.

Found 04 August 2008 Simplizius found the geocache

Neben Gamserl und Rehe schauen noch schnell den Cache gehoben.

Schöne Aussicht. 

Found 21 July 2008 Kartengucker found the geocache

Wieder mal ein netter Cache in unserer zweiten Heimat. Beim diesjährigen Urlaub haben wir diesen Cache um 12:52 Uhr gefunden und geloggt.

TFTC
Die Kartengucker

Pictures for this log entry:
Schöne Aussicht ins TalSchöne Aussicht ins Tal

Found 11 July 2008 j.sams found the geocache

Nach einer tollen Wanderung über Glorerhütte und Lucknerhütte abends noch hierher gekommen und den Cache gehoben. Anschließend noch die Aussicht genossen.

Out: TB Matrose

Vielen Dank für den Cache
J.Sams aus Hessen

Found 10 July 2008 Zweisternweiss found the geocache

ERSTER !!!!!

Gut und schnell gefunden !

Rein: Travelbug FDE 9 D 1   Schickt den Holländer mal weiter in die Berge !!!