Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Sirmione

by Aga & Deti     Italy > Lombardia > Brescia

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 45° 29.904' E 010° 36.409' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Hidden on: 29 February 2008
 Listed since: 01 May 2008
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC595E
Also listed at: geocaching.com 

27 Found
0 Not found
0 Notes
2 Watchers
0 Ignorers
133 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history
1 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch  ·  English  ·  Italiano

cache description was removed because the owner's account was inactive when the new content license was launched

Utilities

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Sirmione    Found 27x Not found 0x Note 0x

Found 01 June 2010 Noki&Floh found the geocache

Gut gefunden und muggelfrei geloggt.
#514, 21:23, T4TC!

Found 12 October 2009 geschild found the geocache

Das Versteck für den Cache wurde sehr gut gewählt, da, obwohl es von Besuchern nur so wimmelte, dieses Eckchen, warum auch immer, ausser von Geocacher nicht besucht wird. Nach dem Fund auf einer nahen Bank sitzen und über den Gardasee schauen ... unvergleichlich .. mehr davon.

Found 15 September 2009 Schmusebär & Indidde found the geocache

Nachdem wir das "Castello Scaligero'" ausgiebig bis in den letzten Winkel besichtigt haben , ging es weiter am Ufer entlang Richtung Cache. Nun begann es leider zu Regnen und es wurde auch ziemlich stürmisch, aber das konnte uns nicht vom Cachen abhalten . Danke fürs Herführen in diese ruhige Ecke!

Viele Grüße von Schmusebär & Indidde
OC#540 / 16:00

Found Recommended 02 September 2009 Marescalcus found the geocache

gefunden am 02.09.2009 - 16:00 Uhr

 - no trade -

TFTC sagen die Storckentins auf Gardasse-Tour 2009

Found 31 August 2009 GhostriderSiH found the geocache

Schönes Städtchen hier auf der Halbinsel. Und ein gemütlicher Fußmarsch hierher. Cache schnell gefunden. Aber das Logbuch ist mehr als voll; schon eher eine Zettelsammlung.
Außerdem wäre es hier schön, etwas größeres als einen Micro unterzubringen. Dann hätte ich meine Trackables nicht wieder mit in die Heimat nehmen müssen.

no trade.
#40
TFTC, GhostriderSiH