Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

einmal ausruhen

door derfrank     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Köln, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 52.308' E 006° 57.068' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 12. mei 2008
 Listed since: 26. mei 2008
 Laatste verandering: 09. april 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC5C46
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

13 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
13 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Einfach mal hinsetzen und Pause machen.

Vorne die grüne Wiese und hinten fliegen schon mal Fussbälle

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van einmal ausruhen    Gevonden 13x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 21. mei 2009 JOJEVA heeft de cache gevonden

Ja er lebt aber immer noch. Hab den kleinen gut gefunden.
Nun denn auf wiedersehen.
TFTC,Jochen

Gevonden 26. oktober 2008 FORN heeft de cache gevonden

Schon länger her, dass ich den gefunden habe. Erinnere mich aber noch gut an die Kriegsgeschichten des alten Opas, der neben mir saß. TFTC

Gevonden 25. oktober 2008 Panhead heeft de cache gevonden

Heute gefunden und geloggt.

 

LG

 

Panhead

Gevonden 01. oktober 2008 Frieder&Balu heeft de cache gevonden

heute nach dem Kundentermin noch nen Döschen mitgenommen:
nicht nur Hunde-Muggel, auch Kinderwagen-Muggel können ganz schön neugierig gucken.
Danke füa datt Dösken sacht
Balu (heute ohne Frieder) # 98

Gevonden 25. september 2008 Susisa heeft de cache gevonden

Ja ja das könnte auch die Hunde-Runde heissen! Da wir hier leider auf dem Präsentierteller saßen und mehrere Hundebesitzer wohl dachten - warum sitzen die da so blöd rum - und sehr große Interesse an uns zeigten, war dieser eigentlich einfach zu hebene Cache eine sehr zeitaufwändige Aktion :-)
TFTC