Waypoint search: 

Archived

 
Drive-In Geocache

Pausenpavillion

Micro am Weserradweg zwischen Bevern und Polle

by Max+Moritz     Germany > Niedersachsen > Holzminden

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 53.271' E 009° 26.745' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Time required: 0:05 h   Route: 0.01 km
 Hidden on: 09 June 2008
 Listed since: 09 June 2008
 Last update: 12 December 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC5DAC
Also listed at: geocaching.com 

6 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
14 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Der Weserradweg gehört zu den beliebtesten Radwanderwegen in Deutschland. Auf 475 km führt die erlebnisreiche Radtour von Hann. Münden bis Cuxhaven.

Kleine Raststation mit schwindelfreiem Micro am Weserradweg.

Etwas weiter flussabwärts können Fußgänger und Radfahrer mit der Personenfähre nach Heinsen übersetzen.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Burgberg, Heinsener Klippen, Rühler Schweiz (Info), Landschaftsschutzgebiet Wesertal (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Pausenpavillion    Found 6x Not found 0x Note 0x

Found 18 September 2009 FindJoi found the geocache

Bei kleiner Radtour mit Hund schnell gefunden.

 TFTC FindJoi

Found 24 August 2008 Findonaut found the geocache

Schnell gefunden und dank früher Stunde dabei völlig ungestört gewesen.

Danke für die kurze Pause,
Findonaut/-in

Found 16 August 2008 socke008 found the geocache

Schnell gefunden, aber heute viele Muggels.

Gruß und Danke

socke008

Found 03 August 2008 Steinmann found the geocache

Irgendwann gefunden und noch nicht geloggt bei Opencaching!

Danke Gruß Thomas

Found 10 June 2008 wue_martin found the geocache

verdammt.......

da wollte ich mal der erste im Logbuch sein und da war doch tatsächlich der mit dem vogel im nest schon vor mir da.......

aber wer fix loggt ist zumindest der erste im netz eingetragene finder.... he he he....

also..... heute fix gefunden und um 11.30 h geloggt.

danke !! sagt

martin