Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

S-Kurve-2

door Neutrino03     Duitsland > Baden-Württemberg > Enzkreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 53.689' E 008° 37.635' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:15 h   Lengte: 0.5 km
 Verborgen op: 10. juni 2008
 Listed since: 10. juni 2008
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC5DD8

10 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
15 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van S-Kurve-2    Gevonden 10x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 13. januari 2009 bachel heeft de cache gevonden

Mit Stoerenfried zusammen auf der Heimfahrt noch mitgenommen.
Danke, bachel

Gevonden 12. november 2008 Siebenfelsen heeft de cache gevonden

Gelogt

Gevonden 09. november 2008 DieHirten heeft de cache gevonden

Kurzer Stop, schneller Griff.

Danke,
DieHirten, heute zwei

Gevonden 27. september 2008 Obelix0011 heeft de cache gevonden

Nette Aussicht. Das hat schon fast etwas von Formel 1, so wie hier manche vorbeidüsen.

Vielen Dank.

#650 / 18:15 Uhr

Gevonden 26. juni 2008 pfanihel heeft de cache gevonden

15:00 Uhr (#800 Jubiläum Bei Geocaching.com

Heute sind wir noch kurz vor dem Mittagessen auf 800er Tour zum Punkte sammeln, Richtung Pforzheim und nähere Umgebung gestartet.
Und nun war der 800er schneller wie erwartet da.









Der Cache wurde schnell gut gefunden. Noch 2 stehen auf dem Rückweg auf der to do Liste und dann wird der 800 er Jubiläums - Cache im Schützenhaus mit Einkehr noch kurz gefeiert.

Vielen Dank und Grüßle vom Pfanihel-Team