Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Hanfacker 1

door Neutrino03     Duitsland > Baden-Württemberg > Pforzheim, Stadtkreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 52.740' E 008° 39.774' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:15 h 
 Verborgen op: 13. juni 2008
 Listed since: 13. juni 2008
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC5E0E

10 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
16 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Hanfacker 1    Gevonden 10x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 11. december 2008 Grimpel heeft de cache gevonden

Das ist aber eine "stachlige" Ecke! Habe ziemlich rumgesucht, weil ich gar nicht glauben mochte, dass er da versteckt ist.
Danke, Grimpel

Gevonden 14. november 2008 Obelix0011 heeft de cache gevonden

Der war ja mal originell. Ich glaube, die Gegend schaue ich mir noch einmal im Hellen an.

Vielen Dank.

#738 / 21:00 Uhr

Gevonden 19. oktober 2008 Tundra heeft de cache gevonden

Da wir nach einer größeren Dose gesucht hatten, mussten wir ein bisschen länger suchen bis wir das kleine Döschen gefunden hatten.

Leider hatten wir keinen Kugelschreiber für einen Eintrag dabei. 

Gevonden 18. oktober 2008 Criina heeft de cache gevonden

Schon fast dunkel aber ein Cache geht noch. schnell gefunden. Vielen Dank und Gruß aus Heilbronn

Criina 

Gevonden 23. september 2008 Faust 64 heeft de cache gevonden

Sechster von 10 Caches auf unserer heutigen Pforzheim-Tour.

Sehr viel besser als Hanfacker 2, nettes Versteck, gute Koords, schöner Spaziergang in angenehmer Umgebung.

TFTC, TNLNSL um 16.20 Uhr, Gruß aus Kaiserslautern,

Faust 64

# 544