Waypoint search: 

Locked

 
Quiz Cache

back to the roots

by gebannt     Germany > Niedersachsen > Lüneburg, Landkreis

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 53° 13.000' E 010° 26.000' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Locked, visible
 Time required: 0:10 h   Route: 1.0 km
 Hidden on: 21 June 2008
 Listed since: 21 June 2008
 Last update: 04 January 2014
 Listing: https://opencaching.de/OC5E8C
Also listed at: geocaching.com 

2 Found
1 Not found
1 Note
1 Maintenance log
2 Watchers
0 Ignorers
737 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history
1 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch  ·  English  ·  Français

back to the roots

Additional hint   Decrypt

Lbh jvyy erprvir ab nffvfgnapr gb fbyir gur evqqyr.
Abgr: vg jvyy cebivqrq gung gur sbyybjvat orunivbe ehyrf ner xrcg fgebatyl:
1. ab vasbezngvba gb bgure Trbpnpure,
2. ab vasbezngvba va ybtf.

Vs jr fubhyq rkcrevrapr gung bar bs gur gjb ehyrf jrer oebxra, jr erfreir bhefryirf gb qryrgr gur ybt bs gur vaibyirq barf. Jr jvyy nyernql npg nyfb ntnvafg gur inyvq whevfqvpgvba jvgu fznyyrfg fhfcvpvbhf snpgbef! Vs jr fubhyq qrgrezvar ercrgvgvir ehyr bssraprf, jr jvyy nepuvir gur pnpur.

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Ilmenau mit Nebenbächen (Info), Landschaftsschutzgebiet Südliches Ilmenautal und Tiergarten (Info)

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for back to the roots    Found 2x Not found 1x Note 1x Maintenance 1x

OC-Team Note 04 January 2014 pirate77 wrote a note

Vandaliertes Listing zurückgesetzt. Koordinaten, Beschreibung und anderes wiederhergestellt.

Bei Unklarheiten oder Fragen kannst du gerne mich oder das Team kontaktieren.

pirate77 (OC-Support)

OC-Team Locked 03 January 2014 pirate77 has locked the cache

The user account has been disabled.

Not found 12 March 2011 N.Knatterton did not find the geoacache

Kombiniere: Für das Kennenlernen dieser schönen Ecke sage ich ein Dankeschön. Wenn man dann allerdings nichts entdeckt und findet kommt Frust auf. Leider: Mystery hin und her, mit der Zeit kann man auch Sinnvolleres unternehmen, denn das ist doch meine Freizeit.      Weinend

 

Tipp: Durch kleinere Hilfen verbreitet ihr als Ausrichter mehr Freude unter den Suchenden! Ich bin mehr von dem Motto "Der Weg ist das Ziel" überzeugt. Wenn sich schon jemand auf den Weg macht, Neuland zu betreten, sollte er am Ziel schnell durch Freude und Spaß belohnt werden!   Cool

Found 06 December 2008 Schrei001 found the geocache

Heute endlich gefunden (kleines Nikolaus-Geschenk).
Allerdings hatte ich von Cabiman einen kleinen Tipp für die Rätsel-Entschlüsselung ...

Found Recommended 22 June 2008 sandra+thorsten found the geocache

Gut ein Jahr nach unserem letzten Log auf opencaching.de melden wir uns mal wieder zurück (halt "back to the roots") und loggen einen Erstfund. Da wir die in dem Hinweis verschlüsselten Verhaltensregeln nicht brechen wollen, halten wir uns mit Informationen so gut wie möglich zurück. Nur so viel sei verraten: Es hat uns sehr viel Spaß gemacht!

Vielen Dank für den schönen Cache!

Sandra und Thorsten

raus: Erstfinderbelohnung