Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

TTT # 6

door Ludon     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Köln, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 03.568' E 006° 47.759' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 21. april 2008
 Listed since: 21. juni 2008
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC5E93
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

13 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
7 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within a nature reserve! Please see here for further information.
Naturschutzgebiet NSG Chorbusch (Info)

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Knechtstedener Wald mit Chorbusch (Info), Landschaftsschutzgebiet LSG-Chorbusch_ Pletschbachtal und Umgebung (Info), Naturpark Naturpark Rheinland (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van TTT # 6    Gevonden 13x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 10. mei 2009 superelob heeft de cache gevonden

Hier konnten wir uns um 15.40 Uhr eintragen und vielleicht hat uns hier die Muggle-Zecke befallen, die wir erst Abends entdeckten!

Gevonden 28. maart 2009 Fliegenfischer heeft de cache gevonden

Gefunden
Danke und Gruss Hans

Niet gevonden 07. maart 2009 Haselhahn heeft de cache niet gevonden

Leider nicht gefunden.

Kann es sein, dass er den Holzfällern in die Händer gefallen ist??

Haselhahn & PM

Gevonden 03. oktober 2008 vonRichthofen heeft de cache gevonden

Heute habe ich im Regen mal eine Runde TicTacToe gespielt. Das letzte Kästchen hat irgendwie rumgezickt.. das GPS schickte mich hin und her - es regnete in Strömen und ich guck eine halbe Stunde von der falschen Seite. Naja zuletzt konnte er sich dann nicht mehr verstecken.

Vielen Dank und schöne Grüße
vonRichthofen

Gevonden 20. augustus 2008 BumbleBHE heeft de cache gevonden

Der letzte für heute.
Solche Spielchen sind richtig Zeitraubend ;)
TFTC BumbleBHE