Waypoint search: 

Locked

 
Unknown Geocache

.

by Seepferdi     Germany > Bayern > Neu-Ulm

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 10.000' E 010° 10.000' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: no container
Status: Locked, visible
 Hidden on: 03 July 2008
 Listed since: 07 July 2008
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC602D

8 Found
0 Not found
0 Notes
2 Watchers
0 Ignorers
21 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for .    Found 8x Not found 0x Note 0x

  New coordinates:  N 48° 10.***' E 010° 10.***'

Found 28 December 2009 Wanderameise found the geocache

War mein erster Cache, deshalb hab ich mich vielleicht ein wenig angestellt und brauchte zwei Anläufe um ihn zu finden.

Found 27 December 2009 Pat-Rick found the geocache

Heute im 2.Anlauf gefunden.

Mein Erster Cach, danke :-)

 

In: / Out: /

Found 11 August 2009 Fr3akz found the geocache

Zusammen mit Todes_Engel_w gelöst, mit einem sehr schönen Spaziergang!
Sehr schöne Ecke und auch schön zu lösen.

TFTC
Fr3akz

Found 06 June 2009 seiti found the geocache

Heute vormittag bei teils strömendem Regen alle Stationen schnell gelöst. Danke für den  Cache.

M+I

 

Found 03 May 2009 SaFran94 found the geocache

Heute im zweiten Anlauf gefunden und geloggt. Gestern mussten wir uns kurz vor dem Final vor dem Gewitter in Sicherheit bringen. Beim Hexenbaum waren wir uns nicht sicher, aber scheinbar haben wir doch richtig gezählt. Der Stadtteil gefällt uns sehr gut, vor allem weil er so schön grün ist.
Vielen Dank für den Cache!
Out: Travel Bug
In: Azteken Gold Taler (inoffizieller TB)