Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Onbekende cache

.

door Seepferdi     Duitsland > Bayern > Neu-Ulm

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 10.000' E 010° 10.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 03. juli 2008
 Listed since: 07. juli 2008
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC602D

8 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
21 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van .    Gevonden 8x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

  New coordinates:  N 48° 10.***' E 010° 10.***'

Gevonden 28. december 2009 Wanderameise heeft de cache gevonden

War mein erster Cache, deshalb hab ich mich vielleicht ein wenig angestellt und brauchte zwei Anläufe um ihn zu finden.

Gevonden 27. december 2009 Pat-Rick heeft de cache gevonden

Heute im 2.Anlauf gefunden.

Mein Erster Cach, danke :-)

 

In: / Out: /

Gevonden 11. augustus 2009 Fr3akz heeft de cache gevonden

Zusammen mit Todes_Engel_w gelöst, mit einem sehr schönen Spaziergang!
Sehr schöne Ecke und auch schön zu lösen.

TFTC
Fr3akz

Gevonden 06. juni 2009 seiti heeft de cache gevonden

Heute vormittag bei teils strömendem Regen alle Stationen schnell gelöst. Danke für den  Cache.

M+I

 

Gevonden 03. mei 2009 SaFran94 heeft de cache gevonden

Heute im zweiten Anlauf gefunden und geloggt. Gestern mussten wir uns kurz vor dem Final vor dem Gewitter in Sicherheit bringen. Beim Hexenbaum waren wir uns nicht sicher, aber scheinbar haben wir doch richtig gezählt. Der Stadtteil gefällt uns sehr gut, vor allem weil er so schön grün ist.
Vielen Dank für den Cache!
Out: Travel Bug
In: Azteken Gold Taler (inoffizieller TB)