Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

W

W

door bellapieps     Togo

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 00° 01.000' E 001° 01.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 0.1 km
 Verborgen op: 15. juli 2008
 Listed since: 15. juli 2008
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC60D0

10 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
97 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van W    Gevonden 10x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

Gevonden 28. oktober 2011 Nr. 1 heeft de cache gevonden

Heute mal mit jumacoca auf Pirsch gewesen und einen Nano erlegt. Jetzt habe ich so ein Ding auch mal gesehen und weiß, wonach ich künftig suchen muss. Nettes Versteck, danke.

  New coordinates:  N 00° 01.***' E 001° 01.***'

Opmerking 27. juli 2010 Schrottie heeft een notitie geschreven

Auf geocaching.com ist dieser Cache wieder verfügbar. Bitte auch hier den Status anpassen. Danke!

Schrottie (OC-Admin)

Opmerking 28. mei 2010 Schrottie heeft een notitie geschreven

Bitte bei Statusänderungen die bei geocaching.com durchgeführt werden, auch immer hier den Status ändern. Analog zu GC setze ich den Status für diesen Cache jetzt auch "Momentan nicht verfügbar", sobald der Cache wieder gesucht werden kann, kann dies durch den Owner selbstständig wieder gändert werden.

Schrottie (OC-Admin)

Gevonden 05. april 2010 Idefixxx heeft de cache gevonden

Heureusement que le cache m a fait decouvrir la campagne aux alentours de Berlin car le temps etait morose. Merci pour la decouverte!

Gevonden 05. april 2010 tommys-welt heeft de cache gevonden

Klein, aber fein ...

[:D]

danke