Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Güstrower Brücken 3

door ageta     Duitsland > Mecklenburg-Vorpommern > Güstrow

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 47.830' E 012° 10.962' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:15 h   Lengte: 0.1 km
 Verborgen op: 25. juli 2008
 Listed since: 19. juli 2008
 Laatste verandering: 25. augustus 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC615E
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

3 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
2 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ich klinke mich einfach mal in die Serie von "stack und Strucki" ein. Natürlich mit Genehmigung !
Diese Brücke ist keine der schönen alten Brücken, sondern eine moderne, zweckmäßige Brücke.

Der Cachebehälter ist eine Blechdose, siehe Bild.

Die Fahrbahn muss nicht betreten werden !!!

Afbeeldingen

Diese Dose sucht ihr
Diese Dose sucht ihr

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Güstrower Brücken 3    Gevonden 3x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 16. april 2009 TalonKarrde heeft de cache gevonden

Mal ein anderes Versteck. Aber nett.

TFTC

TalonKarrde

Gevonden 23. augustus 2008 Pegasus37 heeft de cache gevonden

Während ich noch überlegte, wo man HIER eine so große Büchse verstecken kann, tat Pegasusi schon den richtigen Griff und hatte das Teil in der Hand. Genial!
Vielen Dank für den Cache!

  New coordinates:  N 53° 47.830' E 012° 10.962', moved by 118 km

Gevonden 10. augustus 2008 PhunkyNipple heeft de cache gevonden

Der Cache ist noch da. Gegen ca. 21:30 Uhr fanden wir ihn, Doreen hatte den richtigen Riecher.
Die Location konnte uns nicht überzeugen, aber das Versteck ist allererste Sahne :-)


Danke sagt Team PhunkyNipple.

  Original coordinates:  N 53° 00.000' E 011° 00.000'