Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Onbekende cache

.

door Seepferdi     Duitsland > Bayern > Neu-Ulm

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 10.000' E 010° 10.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 03. augustus 2008
 Listed since: 04. augustus 2008
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC635A

18 Gevonden
2 Niet gevonden
1 Opmerking
4 Volgers
1 Negeerders
64 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van .    Gevonden 18x Niet gevonden 2x Opmerking 1x

  New coordinates:  N 48° 10.***' E 010° 10.***'

Gevonden 04. september 2010 ChristianGK heeft de cache gevonden

Im Schutze der Nacht hier vorbeigekommen und das Döschen schnell gefunden.
TFTC
ChrostianGK

Gevonden 24. april 2010 baer2006 heeft de cache gevonden

(siehe Log bei geocaching.com)

Gevonden 24. april 2010 SJ911 heeft de cache gevonden

Gut gefunden, danke.

Gevonden 18. februari 2010 patinux heeft de cache gevonden

Dieser Cache lag heute auf meinem Weg also konnte ich nicht einfach so dran vorbeifahren So eine Führung durch die Bunker wäre doch mal was!
So stand ich heut leider nur vor verschlossener Tür, aber als Trost blieb mir immerhin noch der Cache

TFTC Patinux

Gevonden 04. december 2009 Besuch aus Bayern heeft de cache gevonden

Obwohl es schon dunkel war, haben wir den Cache gefunden. Sehr hilfreich für uns war der verschlüsselte Hinweis. Wir haben den letzten freien Platz im Logbuch belegt.

Smile

Gruß

Besuch aus Bayern