Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Tarnung ist alles !

door Caotix     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Mainz-Bingen

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 55.718' E 007° 54.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:03 h   Lengte: 0.03 km
 Verborgen op: 21. augustus 2008
 Listed since: 21. augustus 2008
 Laatste verandering: 23. januari 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC6524
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

17 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
138 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ihr sucht einen PETLing an der alten Sponsheimer Mühle. Als Kind habe ich noch mit meinem Vater Getreide hierher gebracht, heute dreht sich dort nur noch eine Turbine zur Stromgewinnung. Der Cache liegt an der Fahrrad Rennstrecke zwischen Bingen und Bad-Kreuznach. Fußkranke und FTF-Jäger können, bis auf die letzten Meter, auch einen Drive-Inn daraus machen.

happy hunting

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within a nature reserve! Please see here for further information.
Naturschutzgebiet Untere Nahe (Info)

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Untere Nahe (Info), Vogelschutzgebiet Nahetal (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Tarnung ist alles !    Gevonden 17x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

Opmerking 23. januari 2010 wittels heeft een notitie geschreven

Dieser Cache ist auf Geocaching.com nicht mehr verfügbar und es wurde kein "Opencaching-Only"-Attribut gesetzt. Deshalb erfolgt hier nun die Archivierung!

wittels

OC Guide

Gevonden 11. januari 2009 CoxswainHell heeft de cache gevonden

Also irgendwie habe ich mich ganz schön beobachtet gefühlt

Mr. Henry Hell
Navigator der Rheinpiraten

Gevonden 15. november 2008 Moby662 heeft de cache gevonden

Auf dem Weg ( vorbei an nem tollen Fischteich) musste der Geocacher dann doch etwas mit dem Angler in mir kämpfen. Aber dank Malas Hilfe ging`s dann recht schnell weiter in Richtung Cache[;)].
Super Tarnung. [8D]
<font face="comic sans ms"><font color="green"><b> Danke für's Verstecken sagt Moby662 </b></font>

Gevonden 02. november 2008 Rauchis1904 heeft de cache gevonden

Der war schnell gefunden.
Dankeschön!

Gevonden 28. oktober 2008 ceilord heeft de cache gevonden

Super cache im Team DFDC sagt Ceilord