Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Goldlauter_1

by Rotfish     Germany > Thüringen > Suhl, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 38.431' E 010° 42.969' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Time required: 0:19 h   Route: 0.4 km
 Hidden on: 28 September 2008
 Listed since: 02 September 2008
 Last update: 17 October 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC6674
Also listed at: geocaching.com 

6 Found
1 Not found
0 Notes
1 Watcher
0 Ignorers
124 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Ein idealer Cache für alle, denen was an Spaziergängen in schöner Natur liegt: schöne Wiese, ein kleiner Bach und für die motorisierten Kollegen ein Parkplatz in der Nähe (50°38.356, 10°43.124). Sehr gut auch mit kleinen Kindern zu erreichen.

Startausstattung:

  • 1$ Schein und ein kleines Spielzeug von Gästen aus den USA

Viel Spaß beim Suchen!

 

Hallo,
weil mein alter Cache gestohlen ist, habe ich einen neuen versteckt.
Drin ist:
Lila Büroklammer
Telefontastatur
10-Pfennig Münze
Druckerpatrone
USA-Quarter
2 Muscheln aus Florida
Spielzeug
Bleistift


Koordinaten: 50°38.431 E-10°42.969

Pictures

Goldlauter_1
Goldlauter_1

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Thüringer Wald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Goldlauter_1    Found 6x Not found 1x Note 0x

Found 07 October 2012 trialhoschi found the geocache

auf dem Weg zum Riesenhaupt machten wir einen kleinen Abstecher hierher. Die D/T-Wertung wollten wir uns mal anschauen. Dank unserem super Timing konnten wir die Suche auslassen, denn dort waren bereits 4 Cacher fündig geworden und reichten uns den Logstreifen. Danach gabs noch einen netten Plausch. [:D]

[blue]TFTC trialhoschi[/blue]

Found 06 September 2012 Rollbahn+Herrin found the geocache

Found 15 August 2010 cwtw found the geocache

Am 14.8. trotz langen suchens nicht gefunden :(

Not found 27 March 2010 Pappel 123 did not find the geoacache

Heute trotz langer Suche nicht gefunden.

Found 10 August 2009 mckiwi found the geocache

Heute hat alles bestens geklappt. Muggelfrei geloggt.