Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Lambertsberg

Tradi auf dem Lambertsberg mit wundervoller Aussicht hoch über der Saar!

by Bücklerbande     Germany > Rheinland-Pfalz > Trier-Saarburg

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 37.397' E 006° 33.955' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Hidden on: 16 July 2008
 Listed since: 06 October 2008
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC6A54
Also listed at: geocaching.com 

14 Found
1 Not found
1 Note
1 Watcher
0 Ignorers
147 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Pictures

Aussicht Lambertsberg
Aussicht Lambertsberg

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Saar-Hunsrück RP (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Lambertsberg    Found 14x Not found 1x Note 1x

Note 11 May 2012 mic@ wrote a note

Bitte bei Statusänderungen, die bei geocaching.com durchgeführt werden, auch immer hier den Status ändern. Analog zu GC setze ich den Status für diesen Cache jetzt auch auf "Archiviert".

mic@ (OC-Guide)

Found 10 June 2011 freddy666 found the geocache

Logge disen hier in OC nach!

Habe den Owner benachrichtigt und um Logerlaubnis gebeten!
Echt tolle Location schade, dass die Dose momentan weg ist!
Die Dose ist definitiv weg!
Danke und Gruß
freddy666

Found 07 February 2011 Krümelcacher found the geocache

Schöne Aussicht da oben. TFTC

Not found 29 January 2011 Krümelcacher did not find the geoacache

Heute bei tollem Wetter versucht zu finden. Aber trotz intensiver Suche im Unterholz und den Brombeerhecken nix gefunden.

Found 11 July 2010 Jagdtiger found the geocache

DFDV 12:31

 

Himmel!.. was .... für eine... Plackerei....Diese Hitze.....(stöhn)....die Sonne knallt hernieder.....ist nicht mehr.... zum aushalten..... Gott sei Dank....gefunden.... Und nix ... wie zurück....DURST...

 

MfG Jagdtiger