Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

Greuthof

Motorsport Atmosphäre schnuppern.

door Hubba     Duitsland > Baden-Württemberg > Heilbronn, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 05.007' E 009° 25.707' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 0.5 km
 Verborgen op: 25. oktober 2008
 Listed since: 25. oktober 2008
 Laatste verandering: 21. september 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC6C0B
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

9 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
16 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Die Location zeigt Eindrücke in die Welt der maßstabsgetreuen Nachbildungen. Ganz in der Nähe der angegbenen Koordinaten kann man parken. Die Zufahrt ist eine Sackgasse. Der Schatz ist Familienfreundlich.  Natur trifft Technik. Der Schatz ist etwas abgelegen. So hat man seine Ruhe vor den Dorfmuggels. Der Weg ist befestigt und leicht zu begehen. Good luck! 

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Greuthof    Gevonden 9x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 01. mei 2010 TS-Team heeft de cache gevonden

Toller Cache, wir haben ihn beim Rennfest bei unserer Wanderung am 1. Mai schnell gefunden, hat Spass gemacht.

Gruß S-Team

Gevonden 20. februari 2010 anfractus heeft de cache gevonden

Allererster Cache :-D

erhebendes Gefühl. Lilly hat ihn entdeckt.
In: Astrospiel Out: Jojo
TFTC
Sandra,Lilly,Joscha und Tom

Gevonden 29. november 2009, 21:00 aukue heeft de cache gevonden

Noch eine kleine Waldrunde für den Hund, ein (für heute) letzter Cache für uns und ab nach Hause zum verdienten Adventskaffee!
no trade
Grußm aukue

Gevonden 29. november 2009 hombre_GPS heeft de cache gevonden

Heute beim Morgen-Gassi endlich gezogen. War schon länger vorgesehen.... Die Rennautos sind schon im Winterschlaf  WinkGruß Roland

Gevonden 02. augustus 2009 winkler heeft de cache gevonden

Heute schnell noch gesucht, leider sind keine Autos gefahren.