Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

A38 gen Westen +6

A38 gen Westen +6

door millimeterfuchser     Duitsland > Sachsen-Anhalt > Sangerhausen

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 26.160' E 011° 26.045' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:10 h 
 Verborgen op: 29. september 2008
 Listed since: 01. november 2008
 Laatste verandering: 02. september 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC6CF0
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

6 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
15 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)


Lange genug bin ich immer unter dieser Brücke durch gefahren, ohne sie zu würdigen! Dies soll sich durch diese kleine Serie ändern!

Viel Spaß! Das Versteck ist auf legalem Wege zu erreichen, ohne die Autobahn, oder abgezäuntes Gebiet auch nur ansatzweise betreten zu müssen! Für Fahrräder bestens geeignet! ACHTUNG! Betreten der Autobahn strengstens verboten! Neben der Autobahn verlaufen Wirtschaftswege, die bequem mit dem Rad befahren werden können!

Bitte Stift mitbringen!


Counter

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van A38 gen Westen +6    Gevonden 6x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 08. november 2009 Schäde heeft de cache gevonden

Am 08.11.09 um 12:30 Uhr geloggt. Schöner Blick über die Autobahn.

Gevonden 17. juli 2009 timonderbeste heeft de cache gevonden

Versteck gut gefunden. Die Bäuerlein hatten wegen des drohenden Unwetters echt mit sich und der Ernte zu tun. So konnten wir ungestört loggen. Vielen Dank.
Timonderbeste

Gevonden 18. januari 2009 freiluftfan heeft de cache gevonden

heute ist die Autobahn dran, ebenso die "6" schnell gefunden

Gevonden 17. november 2008 hallebiker heeft de cache gevonden

Der Kleine war schnell gefunden,TFTC.

Gevonden 30. oktober 2008 Portitzer heeft de cache gevonden

Nummer 6 auf unserer "after work" Cachetour. Inzwischen war es schon Dunkel, aber trotzdem problemlos gefunden.

Danke und viele Grüße
Kurt

#1195