Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Hermannseck

Hermannseck

door millimeterfuchser     Duitsland > Sachsen-Anhalt > Merseburg-Querfurt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 20.588' E 011° 30.407' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:19 h 
 Verborgen op: 17. juli 2008
 Listed since: 01. november 2008
 Laatste verandering: 13. juni 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC6CF4
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

8 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
21 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)


Schneller Mikro an einer sehr bekannten Stelle im Naherholungsgebiet Hermannseck!

Der Satempfang wird nicht besonders gut sein!

Bitte Stift mitbringen! Achtung Muggel!


Counter

Gecodeerde hint   Decoderen

Onhzjhemry - hagre Fgrvara - avpug jrvgre nyf 15 Zrgre brfgyvpu qre Fnrhyr

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Unstrut-Triasland (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Hermannseck    Gevonden 8x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 18. juli 2009 LouisCyphre666 heeft de cache gevonden

Nummer 1 auf meiner heutigen CacheBike-Runde durch den Ziegelrodaer Forst.

Schnell und Muggelfrei (trotz Samstag) gefunden. :-)

Logbuch ist seeehr feucht.

LG & TFTC


LouisCyphre666

Gevonden 29. juni 2009 timonderbeste heeft de cache gevonden

Am Montag Vormittag, ganz und gar muggelfrei gesucht und gefunden. Ein schöner Spaziergang bei schönem Sommerwetter. Vielen Dank fürs Herführen
Timonderbeste

Gevonden 31. mei 2009 Mausemaus heeft de cache gevonden

Ich war noch nie hier, aber heute hat mir Lapu-Lapu endlich dieses schöne Areal in seiner Heimat gezeigt.
<font color="blue"># 285</font>
<b>TFTC
Mausemaus</b>
In: -
Out: -

Gevonden 31. mei 2009 Lapu-Lapu heeft de cache gevonden

Die Dose war schnell gefunden, aber das Logbuch ist pitschnass. Ich denke auch, dass die schöne Gegend im Hermannseck eine größere Dose und einen ansprechenden Multi verdient hätte, um die Geocacher etwas durch Gelände zu führen.
<font color="blue"># 480</font>
<b>TFTC
Lapu-Lapu</b>
In: -
Out: -

Gevonden 26. maart 2009 D1k74 heeft de cache gevonden

Auch hierhin führte mich mein Weg heute zum Glück hatte ich gutes Wetter und konnte meinen Tag im Wald genießen und die kleine Dose schnell finden und um 11:30Uhr loggen. Das Logbuch ist etwas Klam.

Danke für den Cache
<b><i><font color="green">Eik</font></i></b>