Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Tosas Dose

by delta4     Germany > Niedersachsen > Region Hannover

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 52° 26.306' E 009° 48.994' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Hidden on: 23 February 2008
 Listed since: 08 November 2008
 Last update: 25 May 2014
 Listing: https://opencaching.de/OC6DAF
Also listed at: geocaching.com 

35 Found
0 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
0 Watchers
0 Ignorers
245 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)  ·  English

logo.gif

Tosas Dose

Historische Dose am grünen Ring zwischen Isernhagen Süd und Altwarmbüchen.


Letztes Jahr habe ich bei einer Cachewartung am Steinhuder Meer eine Dose getauscht. Die Dose, die Tosa dort am 19.04.2003 deponiert hatte, lag nun, nachdem ich sie in die Spühlmaschine gesteckt hatte, ein paar Monate in meinem Keller. Aber natürlich darf so ein Dosenveteran dort nicht verkümmern. Deshalb habe ich sie heute wieder in die Freiheit entlassen.

Der Weg zum Cache kann zu Fuß oder mit dem Rad zurück gelegt werden. Auf den letzten Metern muss ein kleiner Graben überwunden werden.

Viel Spaß beim Suchen
wünscht
Dirk
V2/4/20.11.2011


Gelistet auf:
Geocaching.com GC19KA5
Opencaching.de OC6DAF

gcvote.php?bannertype=stars2&waypoint=GC

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Obere Wietze (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Tosas Dose    Found 35x Not found 0x Note 0x Maintenance 1x

Archived 11 January 2014 delta4 has archived the cache

Die Dose ist weg

Found 18 April 2013 Petetheneed found the geocache

Bei einer Fahrradrunde geloggt. TFTC

Found 15 January 2013 brisen60 found the geocache

Auf dem heutigen Hundespaziergang war die Dose schnell gefunden!

brisen60 sagt TFTC

Found 17 November 2012 OldManGrimm found the geocache

Mitgenommen auf der großen NC-Runde...
TFTC OMG

PS: Regular?

Found 10 November 2012 speedy2011 found the geocache

Diese Dose lag glücklicherweise an unserem Weg.

Danke für den Cache sagt speedy2011