Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Bambi und die 3 Eichen

door bernd117     Duitsland > Niedersachsen > Oldenburg, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 04.294' E 008° 26.714' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 25. november 2008
 Listed since: 25. november 2008
 Laatste verandering: 01. augustus 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC6F95
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

22 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
2 Volgers
0 Negeerders
564 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English

Bambi und die 3 Eichen

Bambi flieht hier nicht vor dem Feuer sondern lässt sich hier von dir füttern, doch bevor du das kannst musst du den „3“ Eichen weichen.

Ihr müsst ein Stift mitnehmen

Da musste unbedingt einer hin. Ist halt einer der schönsten Ortsteile von Hude.

 Viel Spaß bernd117

 

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Wildeshauser Geest (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Bambi und die 3 Eichen    Gevonden 22x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 01. augustus 2013, 13:00 bernd117 has archived the cache

die Dose ist weg...also ab ins Archiv

Gevonden 04. september 2012 Igab heeft de cache gevonden

Heute war eine kleine Cacherunde mit FZ7-2KK angesagt, dieses war der neunte Cache unserer Runde.
Das haltende Element hat sich von einer Silikonverklebung gelöst, sollte besser wieder befestigt werden.
Zu finden war die Dose sehr gut, sie lag offen im Gras, wir haben sie wieder versteckt.
Danke fürs zeigen.

Gevonden 14. juli 2012 Biene280 heeft de cache gevonden

Schöner Cache. Tolle Ecke.

Gevonden 09. mei 2012 FunkerVoigt heeft de cache gevonden

Erstes Logbuch ist voll, ich hab mich dann mal als erster in der Logroll verewigt :-)
Danke fuer den Cache !

Gevonden 03. april 2012 harald.marina heeft de cache gevonden

Guter Cache -danke. Team "Barnstorf"