Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Oh du fröhliche...Paderstadt (Warm Edition)

Weihnachts-Cache in Paderborn

by DreiHasen     Germany > Nordrhein-Westfalen > Paderborn

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 43.634' E 008° 44.277' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 26 November 2008
 Listed since: 26 November 2008
 Last update: 15 May 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC6FAC
Also listed at: geocaching.com 

49 Found
0 Not found
0 Notes
1 Watcher
1 Ignorers
103 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history
1 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch (German)

(Weihnachts-)Cacherei in Paderborn!

Der Cache befindet sich in einem öffentlich zugänglichen Bereich und ist gefahrlos zu bergen. Aber verschärft auf Muggels achten!

Unseren Weihnachts-Cache 2008 haben wir in einen warmen Ganzjahres-Tradi umgewandelt.

Utilities

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Oh du fröhliche...Paderstadt (Warm Edition)    Found 49x Not found 0x Note 0x

Found 20 July 2016 hennes1389 found the geocache

Heute war ich in Paderborn unterwegs und habe die ein oder andere Dose eingesammelt. Auch diese feind Dose war dabei.

DFDC
Hennes

Found 06 September 2015 wittijack found the geocache

Bei einer kleinen Tour durch Paderborn, gemeinsam mit Team Sabeda gefunden und uns irgendwo auf den Zetteln noch dazwischen gequetscht.

Danke für´r herlocken
WittiJack

Found 01 March 2015, 16:35 rennschnecke60 found the geocache

Auch dieser Cache war schnell gefunden. Viele schöne und interessante Orte haben wir heute kennen gelernt. Für uns steht fest: wir kommen wieder.
Danke fürs Legen und Pflegen.
Gruß aus dem Hochsauerland
rennschnecke60

Found 20 April 2012 Wotansburg found the geocache

super Versteck - vielen Dank

Found 24 April 2011 Anne2000 found the geocache

Super Versteck....