Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Wasserbehälter Heimersheim

Hoch über Heimersheim steht auch ein schöner Wasserbehälter. Bitte Stift mitbringen.

door ajokoira     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Alzey-Worms

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 45.814' E 008° 04.470' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 19. juni 2008
 Listed since: 31. december 2008
 Laatste verandering: 30. januari 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC72F8
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

16 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
50 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Afbeeldingen

Wasserbehälter Heimersheim
Wasserbehälter Heimersheim

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Wasserbehälter Heimersheim    Gevonden 16x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 25. april 2011 GeoMops heeft de cache gevonden

Spät aber nicht zu spät zu Ostern haben DaIsser und ich uns noch auf Ostereiersuche begeben. Einige grün und gelb gefärbte Eier lagen nach Auskunft einer bekannten Plattform noch zwischen Bingen und Alzey rum, die konnten wir unmöglich bis zum nächsten Jahr dort liegen lassen. Und so haben wir auch dieses Ei gefunden - herzlichen Dank dafür!

Gevonden 06. april 2010 Eichelhäher heeft de cache gevonden

Auch an diesem Wasserbehälter wurde ein Teil der EGDBSC fündig.
Jetzt fehlt mir noch einer, der Armsheimer. Mal sehen, wann ich mal in diese Ecke komme.
Vielen Dank.
Viele Grüße, [green][b]Eichelhäher[/green][/b].

Gevonden 29. maart 2009 Walking PT heeft de cache gevonden

Netter Cache Laughing -  gefunden um 14:30 Uhr

Das war an dem Tag der 2. von insgesamt 7 Wasserbehälter-Caches die wir gemacht haben *stolz* Kiss

tftc

Walking PT die die mit tomtom 1.0 sucht

Gevonden 27. februari 2009 Määnzer heeft de cache gevonden

Auf meiner heutigen "Rheinhessentour" schnell geloggt.
TFTC
HB
#1719 - 11:25

Gevonden 07. september 2008 Dr. Hofmann heeft de cache gevonden

Gut gefunden.
TFTC.