Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Wasserbehälter Lonsheim-Bermersheim

Dieser Wasserbehälter ist für die Gemeinden Lonsheim und Bermersheim. Bitte Stift mitbringen

door ajokoira     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Alzey-Worms

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 46.659' E 008° 05.572' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 19. juni 2008
 Listed since: 31. december 2008
 Laatste verandering: 30. januari 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC72FC
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

24 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
33 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Afbeeldingen

Wasserbehälter Lonsheim Bermersheim
Wasserbehälter Lonsheim Bermersheim

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Wasserbehälter Lonsheim-Bermersheim    Gevonden 24x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 10. september 2011 Aldokyl heeft de cache gevonden

Auf einer kleinen Runde rund um Mainz und Alzey gefunden.
Danke für den Cache.

Gevonden 25. april 2011 GeoMops heeft de cache gevonden

Spät aber nicht zu spät zu Ostern haben DaIsser und ich uns noch auf Ostereiersuche begeben. Einige grün und gelb gefärbte Eier lagen nach Auskunft einer bekannten Plattform noch zwischen Bingen und Alzey rum, die konnten wir unmöglich bis zum nächsten Jahr dort liegen lassen. Und so haben wir auch dieses Ei gefunden - herzlichen Dank dafür!

Gevonden 15. juli 2010 Rohrbrummer heeft de cache gevonden

Hier passte alles.
Parken, zugreifen, loggen und wegfahren.

Vielen Dank fuer den schnellen Cach.icon_smile_big.gif

# 345

Gevonden 30. juni 2010 hmpfgnrrr heeft de cache gevonden

Es sind noch ein paar linke Seiten frei, auf denen nicht geloggt wurde. Dort habe ich mich verewigt.

TFTC

Gevonden 18. april 2010 Holländer heeft de cache gevonden

Bei strahlemden Sonnenschein geloggt.

Logbuch ist feucht und fast voll.

 

DFDC

Team Holländer