Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

Domänental Kronshagen

Wanderung durch das Domänental......

door helgebausk     Duitsland > Schleswig-Holstein > Rendsburg-Eckernförde

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 19.910' E 010° 03.798' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:45 h 
 Verborgen op: 04. januari 2009
 Listed since: 04. januari 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC73BF

19 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
236 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Listing

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Folgenden Parkplatz habe ich für Dich ausgesucht: N 54 19.750 / E 10 03.304.

 

Viel Spasssssss.......................Smile

 

Helge

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Domänental Kronshagen    Gevonden 19x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

Niet gevonden 08. maart 2011 findmeistnix heeft de cache niet gevonden

Trotz intensiver Suche (soweit es die Muggeldichte her gab) konnte ich die Dose leider nicht finden.

Danke für das Herführen, schöne Gegend!

Gevonden 01. januari 2011 Kronsritter heeft de cache gevonden

Der erste Fund Zwinkernd

Gevonden 30. april 2010 MikroKosmos heeft de cache gevonden

Schön, mal wieder hier gewesen zu sein!
Nach dem abendlichen Heben des Caches konnte ich noch lange am See sitzen, die Antenne und die vielen Fledermäuse beobachten. :-)
Danke,
µKosmos

Gevonden 19. augustus 2009 Zartbitter heeft de cache gevonden

After-Work-Spaziergang in einer schönen Gegend, die ich sonst wohl nicht entdeckt hätte. Nur die Dose hätte ich mir bei einem Regular (steht so bei gc.com) größer vorgestellt, so dass mein Mitbringsel ein Mitzurückbringsel wurde.

Gevonden 05. juli 2009 KSprotte76 heeft de cache gevonden

Haben den Cache schnell und einfach auf ´nem schönen Spaziergang an einen meiner Lieblingsplätze gefunden.

 

TFTC :-)

Out: Igel-Anhänger (die vielen Pizza-World Gutscheine sind ja ne nette Idee ;-) leider sind wir dafür nicht mehr oft genug in Kiel...)

In: Benjamin Blümchen-Schlüsselanhänger