Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Virtuele cache

Ripplemarks In The Shale

Earthcache bei Sprockhövel

door The Hawks     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Mettmann

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 21.787' E 007° 08.667' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 29. december 2008
 Listed since: 09. januari 2009
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC744A
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

6 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
3 Volgers
2 Negeerders
110 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Ripplemarks In The Shale    Gevonden 6x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 31. oktober 2011 Toghan heeft de cache gevonden

Als zweiter EC auf einer Runde um Nierenhof wurde dieser versteinerte Strand besucht.
Danke für das Zeigen dieser interessanten Location.

Afbeeldingen voor deze log:
Templerschaf am Strand - leider nur versteinertTemplerschaf am Strand - leider nur versteinert

Gevonden 06. maart 2010 Obelix0011 heeft de cache gevonden

Heute habe ich mich trotz Schnee auf eine kleine Earthcachetour begeben. Ist ja auch nicht wirklich um die Ecke für mich .
Die Wand ist schon imposant, aber ich glaube, ich werde mir das noch einmal im Sommer anschauen. Da sieht man einfach mehr...
Vielen Dank fürs Zeigen.

#1848 / 16:00 Uhr

Gevonden 16. juli 2009 blueguy heeft de cache gevonden

Schöne Ecke, an der ich wie so oft schon mehrmals vorbei gefahren bin. Jetzt bin ich wieder etwas schlauer. Danke für die Örtlichkeit.

Gruß blueguy! Laughing

Gevonden 04. januari 2009 fjf heeft de cache gevonden

An interesting place (though I'd been here before). TFTC!

Gevonden 09. september 2007 birnsojjel heeft de cache gevonden

10:30 - schöner kleiner Aufschluss, bei kurzem Stop auf Vespa-Tour durchs Bergische angeschaut.
Thomyiommi