Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

0xDEADBEEF

Microcache an einem schönem Platz zum Rasten

door rikman     Duitsland > Mecklenburg-Vorpommern > Rügen

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 34.752' E 013° 06.155' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 01. juli 2007
 Listed since: 24. februari 2009
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC79B2
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

18 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
70 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Insel Hiddensee (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van 0xDEADBEEF    Gevonden 18x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 03. september 2010 001jami heeft de cache gevonden

So im vorbeiradeln mitgelogt,schönes(momentan muggelfreies) Plätzchen zum verweilen.

Gevonden 12. augustus 2010 hcy heeft de cache gevonden

Dank des heftigen Regens war das leider unser einziger Cache auf unserem Besuch auf Hiddensee. Wir haben hier einen kurzen Halt eingelegt und schnell geloggt, nass waren wir eh schon bis auf die Haut.

Danke fürs Verstecken: hcy & steinmarder1

Gevonden 15. juli 2010 DAS TEAM 3 heeft de cache gevonden

Cache an diesem schönen geschützten Ort zum Rasten gefunden.

#12

Danke für den Cache!

DAS TEAM 3 

Gevonden 24. juni 2010 The Cavies heeft de cache gevonden

Als wir die Beschreibung sahen, waren wir verwundert, dass sich ein Cache so gut da hält und nie gemuggelt wurde. Als wir ihn dann vor Ort suchten, wurde uns bewusst, warum das so war. Gutes Versteck!

TFTC und ein fröhliches Quiek

Gevonden 25. mei 2010 fmue7ty heeft de cache gevonden

wirklich ein schoener platz! zwar hat mich mein navi einmal ums karree geschickt, dann war er aber sofort gefunden.