Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

OWK-Cach

Einfacher Multi, auch für Kinder

door möhrchen     Duitsland > Hessen > Bergstraße

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 41.663' E 008° 43.179' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 2:00 h   Lengte: 7 km
 Verborgen op: 29. maart 2009
 Listed since: 30. maart 2009
 Laatste verandering: 08. juni 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC7CF8

7 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
4 Volgers
0 Negeerders
276 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Bergstraße/Odenwald HE (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van OWK-Cach    Gevonden 7x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

OC-Team Gearchiveerd 08. juni 2013, 10:35 Opencaching.de has archived the cache

Dieser Cache ist seit mehr als einem Jahr „momentan nicht verfügbar“; daher wird er automatisch archiviert. Er kann vom Besitzer jederzeit instand gesetzt und reaktiviert werden.

Gevonden 13. februari 2011 Die Biker heeft de cache gevonden

Schöne Runde mit den Biks schön abzufahren besucht auch unseren Cach den Breitenwiesen-Cache

Die Biker

Gevonden Aanbevolen 13. mei 2010 Lumogenrot heeft de cache gevonden

Heute am Vatertag mit Frau und Enkelinnen gesucht und gefunden.

TFTC / TNLN

Lumogenrot + Angela + Daniela + Svenja

Gevonden 28. maart 2010 fuwo heeft de cache gevonden

Smile Eine schöne Runde in einer sehr schönen Landschaft! Alles gut gefunden und um 18:30 MESZ das Logbuch beschrieben! Die Final-Location erinnerte mich etwas an eine Nano-Ausgabe des "Meeres" bei ReichenbachWink.

Vielen Dank fürs Zeigen des Platzes und des Verstecken des Caches - fuwo

no trade

Gevonden 02. oktober 2009 Dieguden heeft de cache gevonden

Hallo,

schöner Weg in einer tollen Landschaft. Hat Spaß am Sonntag gemacht, zusammen mit Tork.

Noch schöner wäre, wenn der Weg noch mehr im Wald statt an der Straße entlang laufen würde.

Gruß die guden