Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Mikro im Wald

door Team repridi     Duitsland > Niedersachsen > Osnabrück, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 18.193' E 008° 05.711' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 05. april 2009
 Listed since: 01. april 2009
 Laatste verandering: 20. april 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC7D2A
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

17 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
3 Volgers
0 Negeerders
196 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
3 Aanbevelingen

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

#29
 
Unserer Meinung nach kann es gar nicht genug Mikros im Wald geben. Daher heißt es ab sofort auch hier: HAPPY HUNTING

Bitte Stift mitbringen!

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Naturpark Nördlicher Teutoburger Wald - Wiehengebirge (Info), Landschaftsschutzgebiet Piesberg - Haster Berg - Klee Berg (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Mikro im Wald    Gevonden 17x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

Opmerking 20. april 2012 mic@ heeft een notitie geschreven

Bitte bei Statusänderungen die bei geocaching.com durchgeführt werden, auch immer hier den Status ändern. Analog zu GC setze ich den Status für diesen Cache jetzt auch auf "Archiviert". Sollten sich später neue Aspekte ergeben und der Cache wieder aktiviert werden, so kann dies durch den Owner selbstständig über die Funktion "Cache bearbeiten" erfolgen.

mic@ (OC-Guide)

Gevonden Aanbevolen 19. augustus 2011 Pingu_1999 heeft de cache gevonden

Nachdem Pingu 1998, ermal 2000 und ich erstmal voll falsch waren und uns 200m durchs gestrüpp geschlagen hatten, sind wir an den richtigen Weg gekommen und haben ihn dann schnell gefunden.

Gevonden 01. mei 2011 giahe8 heeft de cache gevonden

bei geocaching.com loggte ich bislang immer meine Funde,

heute logge ich die Funde auf opencaching nach, welche ich schon vor Wochen/Monaten gefunden habe 

TFTC  giahe8

Niet gevonden 08. maart 2011 maisell heeft de cache niet gevonden

Gevonden 09. november 2010 moiraxas heeft de cache gevonden

Nach einigem Gesuche dann doch gefunden - nette Idee.  :) Das Logbuch ist nur noch auf den Rückseiten beschreibbar und das nicht wirklich gut. Der Rest ist auch nicht mehr wirklich gut lesbar - vielleicht mal austauschen.

TFTC