Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Puzzel cache

Laffgraben Bonus - Schoenbrunner Rast

Ein kleiner Cache nahe Schönbrunn

door TeamAstelix     Duitsland > Bayern > Dachau

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 19.800' E 011° 28.500' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 0.1 km
 Verborgen op: 24. april 2009
 Listed since: 22. april 2009
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC800A
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

7 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
23 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Time

Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Laffgraben Bonus - Schoenbrunner Rast    Gevonden 7x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 21. augustus 2010 Chamich heeft de cache gevonden

Sehr zu empfehlen nach dem Multi. Die Koords stehen ja auch im Final des Multis.

TFTC

Gevonden 03. juli 2010 Isar-12 heeft de cache gevonden

Nach dem Multi haben wir uns natürlich auch noch diese Bonusdose abgeholt. TFTC

Gevonden 09. mei 2010 jlod heeft de cache gevonden

Nachdem ich die eigenliche Runde schon vor einigen Wochen bewältigt habe, holte ich heute den Bonus ab. Sehr schöner Baum, der Cache war dann schnell entdeckt.
Gruß Hans

Gevonden 26. november 2009 baer2006 heeft de cache gevonden

(siehe Log bei geocaching.com)

Gevonden 19. september 2009 SaRa heeft de cache gevonden

Ein klitzeklein gewundert haben wir uns wohin wir da gelockt wurden , aber ohne Zweifel - das nette Fleckchen ist ein prima Cachewächter. Danke für den schnellen Bonus. Grüße und allseits noch happy hunting SaRa - Sabine + Rainer