Waypoint search: 
 
Traditional Geocache

Burgstein

by Schneemann58     Germany > Bayern > Deggendorf

N 48° 56.044' E 012° 54.330' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Available
 Time required: 1:30 h   Route: 2.0 km
 Hidden on: 26 May 2009
 Listed since: 26 May 2009
 Last update: 13 June 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC83BB
Also listed at: geocaching.com 

8 Found
0 Not found
0 Notes
1 Watcher
0 Ignorers
156 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Dangers
Infrastructure
Route
Time

Description    Deutsch (German)

Der Burgstein ist Bestandteil des Kalteck-Bonus-Caches. Die Info befindet sich im Logbuch. Der Burgstein ist ca. 830m hoch und der Gipfel wird durch einen Steinriegel dargestellt.

 

 

 

 

 

 

 

Pictures

Das Versteck
Das Versteck

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Bayerischer Wald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Burgstein    Found 8x Not found 0x Note 0x

Found 10 July 2022, 15:08 Sandra116 found the geocache

Nach langer Suche 😄

Found 12 October 2017 BESTPOE found the geocache

Hier gibt es einen Klettersteig. Nach einige Suche konnten wir loggen. Danke für den Cache.

Found 25 October 2015, 12:39 a1z found the geocache

Nachdem ich zuerst das Gipfelkreuz besucht hab, war die Dose selbst im Anschluss schnell gefunden.
DFDD und Grüße
a1z

Found 02 March 2014, 15:00 Waidler found the geocache

Wir hatten schon aufgegeben, und sind dann praktisch auf dem Rückweg doch noch drübergestolpert.

Unbedingt Spoilerbild gut einprägen!

Found 03 August 2011 Rhönbussard found the geocache

Beifund auf der Kaltecker Hüttenrunde. Ein schöner Kletterweg über den Burgstein, dann aber im Geröllfeld etwas länger gesucht.TFTC