Waypoint search: 

Archived

 
Drive-In Geocache

Fleischbaum

by Odysseus     Germany > Thüringen > Hildburghausen

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 26.232' E 010° 57.433' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 10 June 2009
 Listed since: 10 June 2009
 Last update: 18 September 2015
 Listing: https://opencaching.de/OC8599
Also listed at: geocaching.com 

16 Found
2 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Ignorers
593 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure

Description    Deutsch (German)

Der Fleischbaum bei Sachsenbrunn ist eine ca 400 Jahre alte Esche und ein Naturdenkmal.
Da das betreten der Esche nicht erlaubt ist und ein Cache direkt an der Esche warscheinlich zu schnell weg währe, habe ich den Cache ein paar Meter entfernt versteckt.
Vom Fleischbaum aus hat man einen guten Blick auf den Bleßberg. Ihr könnt von hier auch zur ca 2,5 Km entfernten Itzquelle laufen und dort den Cache machen

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Thüringer Wald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Fleischbaum    Found 16x Not found 2x Note 0x Maintenance 1x

Found 01 April 2017 Reviercacher 4 found the geocache

schönes Plätzchen,Cache gut gefunden,TFTC

Found 17 October 2016 Cacher 011 found the geocache

im 2. Anlauf gut gefunden

Not found 26 May 2016 Cacher 011 did not find the geoacache

nicht gefunden

Archived 18 September 2015 Odysseus has archived the cache

Found 13 June 2015, 09:21 schatzmeister84 found the geocache

Hier war ich neulich schon mal und habe mir den alten Fleischbaum betrachtet nur wurde ich bei meiner Suche immer wieder von einem Muggel gestört... er hat mich nicht aus den Augen gelassen  ;-) Heute konnte ich in aller Frühe und aller Ruhe suchen und mich im Logbuch verewigen. Danke fürs herbei führen, fürs hegen und pflegen sagt schatzmeister84