Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Geburtstags-Cache 38/1

by tanja1971     Germany > Nordrhein-Westfalen > Krefeld, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 23.850' E 006° 29.555' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Time required: 0:15 h   Route: 0.1 km
 Hidden on: 28 June 2009
 Listed since: 29 June 2009
 Last update: 19 March 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC8748

7 Found
0 Not found
1 Note
0 Watchers
0 Ignorers
12 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Route

Description    Deutsch (German)

Der Cache ist nur noch bei www.geocaching.com beschrieben: GC1V9PA

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Huelser Berg_ Huelser Bruch (Info), Landschaftsschutzgebiet LSG-Orbroich (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Geburtstags-Cache 38/1    Found 7x Not found 0x Note 1x

Found 04 February 2010 Nachtwolf1954 found the geocache

Moin.
Der Cache wurde von mir auf "Geocaching.com" geloggt und ich logge ihn nun hier nach.

Danke nochmals für den Cache und Gruß aus Wassenberg
Nachtwolf

Found 03 February 2010 OneEyedJack found the geocache

Kleine Cacherunde während der Augen-OP meines Vaters.
Station #2 @ 10:15

Auf der B9 sind wir früher jeden Sonntag auf dem Weg zu meiner Oma hier vorbei gedüst. Sehr nett hier.

TFTC
OneEyedJack (Dirk solo)

Found 10 January 2010 hotbina found the geocache

Super auf einem Nachtspaziergang gefunden...Danke

Found 08 December 2009 Dingo01 found the geocache

Endlich fing auch für mich der Advent im Umkreis meiner heimatlichen Gefilde an...
Auf dem Heimweg auch diesen Cache (den ich tagsüber nie suchen würde) ratzfatz gefunden und gelogged...
TFTC! Und...
Herzliche Grüße!
Dingo01


At last, this year´s advent season in my home grounds has come for me, too...
Thanks for this cache, found and logged it in no time flat.
Dingo01

BTW: ich kann verstehen, daß man beim Griff in irgendwelche finsteren Löcher Latex-Einmalhandschuhe verwendet....
Aber muss man sie dann einfach vor den Cache werfen??? Na ja, vielleicht haben die lieben Vorlogger (oder sonst jemand) sie da ja auch einfach nur verloren....[}:)]



Found 26 October 2009 dieSchluempfe found the geocache

12:55

Schöner Cache in netter Lage, leider waren wir zu früh um einen Kaffee zu geniessen.

DfdC