Waypoint search: 

Archived

 
Quiz Cache

lange Version

Ein kleiner Rätselcache mit einfachen Logik- und Rechenaufgaben in dem Umfeld des Remscheiders Muggel- Parks.

by geothermie     Germany > Nordrhein-Westfalen > Remscheid, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 12.000' E 007° 12.000' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Time required: 0:30 h   Route: 1.5 km
 Hidden on: 24 July 2009
 Listed since: 24 July 2009
 Last update: 22 April 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC8AD6

5 Found
1 Not found
2 Notes
1 Watcher
0 Ignorers
53 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Route
Waypoints
Time
Persons

Description    Deutsch (German)

Utilities

This geocache is probably placed within a nature reserve! Please see here for further information.
Naturschutzgebiet NSG Leyerbachtal (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for lange Version    Found 5x Not found 1x Note 2x

Found 23 May 2010 Sagoron68 found the geocache

Hallo, applegeo!

Danke für die nette Runde im Stadtpark.

Haben Ihn dann auch kurz vorm Dunkelwerden gehoben.

Viele Grüße, Die_Taeumer

Found 04 October 2009 JoesBernstein found the geocache

Hallo applegeo Smile ....

 

das war unser allererster Cache. Wir hatten riesigen Spass und haben jetzt auf jeden Fall ein neues Hobby.

Nach anfänglicher Verwirrtheit Embarassed konnten wir auch absolut muggelfrei loggen.

Mit der Zeit sind wir allerdings nicht ausgekommen. Aber das ist wohl das Leid des Anfängers. Laughing

 

Vielen Dank und schöne Grüße .... JoesBernstein Tongue out

Found 04 October 2009 Team Liner found the geocache

Die Sonne kam raus, was machen wir? Schnell bei GC nachgeschaut und für die fortgeschrittene Zeit einen nicht zu langen Multi gesucht. Auch die minimal kürzere GC Runde war schön. Gut, dass wir den Hint nicht gelesen hatten, der hätte verwirrt.
Vielen Dank und Grüße
Erhard & Waltraud

Found 09 September 2009 The Hawks found the geocache

Found 29 August 2009 Beetstar found the geocache

Nach der Aktualisierung des Listings wars kein Problem mehr, und die Koordinaten stimmten auch endlich. Beim zweiten Besuch problemlos und muggelfrei geloggt. Danke fürs zeigen der Runde sagt Team Beetstar. ;)