Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

kultur

Herzlich willkommen zu meinem „fast“ Drive Inn Cache!

door geothermie     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Remscheid, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 12.000' E 007° 12.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 10:00 h 
 Verborgen op: 27. juli 2009
 Listed since: 27. juli 2009
 Laatste verandering: 22. april 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC8B41
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

7 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
25 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within a nature reserve! Please see here for further information.
Naturschutzgebiet NSG Leyerbachtal (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van kultur    Gevonden 7x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

  New coordinates:  N 51° 12.000' E 007° 12.000', moved by 2.8 km

Opmerking 21. oktober 2010 Schrottie heeft een notitie geschreven

Dieser Cache ist auf geocaching.com archiviert und hier nicht mit dem Attribut "OC only" versehen. Das letzte Funddatum liegt lange zurück und die Logs bei geocaching.com lassen darauf schließen, das der Cache nicht mehr existiert. Aus diesem Grunde archiviere ich ihn auch hier. Sollten sich später neue Aspekte ergeben und der Cache wieder aktiviert werden, so kann dies durch den Owner selbstständig über die Funktion "Cache bearbeiten" erfolgen.

Schrottie (OC-Admin)

Gevonden 11. mei 2010 HNS-Heini heeft de cache gevonden

Wir sind heute die Trasse abgegangen - 2 Erfolge, ein Misserfolg. Diesen hier haben wir recht schnell gefunden. Schönes Versteck und schöne Serie!

Gevonden 10. oktober 2009 Moorteufel heeft de cache gevonden

Ja schnell zu finden war der nicht, dabei war es doch gar nicht so schwer. Ja ja, die Betriebsblindheit. Es duftendes Andenken habe ich dann auch noch mitgenommen, sch... Hundek... . [:(!]

Danke für den Cache.
[}:)] [b][red]Moorteufel[/red][/b] [}:)]
[i][blue]Allns wat vom Moor kummt, dat supp, dat supp, dat supp.[/blue][/i]

Gevonden 13. september 2009 Dingo01 heeft de cache gevonden

Mal wieder mit Barrycharly auf Tour. Diesen haben wir als vierten der netten Trasse....-Serie ratzfatz gefunden... TFTC!
Dingo01

Me and Barrycharly on tour again. Found and logged this cache one in no time flat.No trade.... TFTC!
Cheers,
Dingo01

BTW: ganz schön filigranes Logbuch.... und: wie immer bei dieser Sorte - nix für mich als Grobmotoriker...

Gevonden 09. september 2009 The Hawks heeft de cache gevonden