Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Eiermecke Cache

door Befficachinger     Duitsland > Baden-Württemberg > Rottweil

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 16.438' E 008° 32.045' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 1:00 h   Lengte: 2.0 km
 Verborgen op: 29. juli 2009
 Listed since: 29. juli 2009
 Laatste verandering: 01. april 2014
 Listing: https://opencaching.de/OC8B88

1 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Negeerders
10 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Time
Seasonal
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Der Cache ist in einer schönen Landschaft...Er macht am meisten Spaß wenn man ihn Abends macht wenn die Sonnen tief steht weil es dann am schönsten ist...

 

 Der Zielcache ist hoch oben^^

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Eiermecke Cache    Gevonden 1x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

OC-Team Locked 01. april 2014 mic@ has locked the cache

Der Benutzeraccount wurde deaktiviert.

Gevonden 30. juli 2009 36041fd heeft de cache gevonden

Habe heute zusammen mit Winzling1 den Cache "gehoben". STF, denn es war gestern schon ein andere Cacher erfolgreich. Das Final hat uns nicht gefallen - man kann den Cache leider nicht unbeobachtet heben! Ein Junge aus der Nachbarschaft hat sich auch gleich interessiert zu uns gesellt. Der "Behälter" wird wohl nicht alzu lange dort liegen bleiben (können). Ein richtiges Logbuch sollte eigentlich üblich sein! Wir waren insgesamt ein wenig enttäuscht!